10 Mart 2013 Pazar

Haftasonu Enstanteneleri Vol.#2

Salam,

Chetory, khuby? Bende biraz öğrendiğim kadar farsça yazayım size dedim ama bu merhaba, nasılsınız v.s gibi olan minik giriş konuşmalarını daha iyi yaparken yazı dilini bilmediğim için sadece merhaba, nasılsın iyimisin de kaldım =)

Adadan haberler şu: havalar hala güzel değil! Zaten mart ayını da hiç sevmem gudubet bir aydır valla, tam ay bugün ne güzel oluyor derken bulutlar soğuk vs... hala gazlı uyduruk sobamızı yakıyoruz... ama soba üstünde çay keyfi ayrı bir güzel =)


Pisili çaydanlığımız çok şirin değil mi =) Bu arada çay sade gitmez bunun yanında lokum tatlısı vardı; 2 senedir annemin ve 2 arkadaşının kadınlar gününde yaptıkları mini tea partiden kalma;


Bu hafta pek gezme tozma yapmadık sadece dün deniz kenarında bira keyfi, ardından pide fln... =) Lakin bu askeri bölgede yaptık ve pek bir fotoraflık ortam yoktu bu haftanın fotoları hep evden... Bu arada sabah kahvaltımızdan da bahsedelim; kalpli krep yaptım yanında kivi, muz, çilek, tarçın, ceviz ve Nutella ile bol bol mutluluk hormonu salgıladık... Ve tam adını unuttuğum ama şu yakın zamanda sinemalarda olan Noel babalı animasyonu şiddetle tavsiye ediyoruz, epey güldük...


ok bu hafta biraz yoğun geçecek ama aklım dolu bir rayına oturtayım sizinle de paylaşırım...

bye, Ays...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim alanım olan ve tamamen kendi laklaklarıma zaman ayırıp okuduğun için mersi cnm, aaa senin de eklemek istediğin birşey mi var; dinliyorum :)

Ays...