2 Mart 2013 Cumartesi

Haftasonu Enstantenelenemeyenleri... =P

Tipik bir benlik hareketle karşınızdayım yine; seri olarak yapmak istediğim Haftasonu Enstanteneleri vol. 1. serime birazcık mini minacık ara verdim... (evet tembelim biliyorum ama sefer istemdışı duraklamak zorunda kaldım). 

Hemen ufacık bir açıklama yapalım; şimdi malum tezi bitirdim lakin, sonuç kısmını hocama yollamıştım okusun diye bekle bekle ağaç olsam da beklediğim telefon nihayetinde geldi, ve bende sonuç kısmındaki küçük değişikliğe kolları sıvadım, hayat-mayat meselesi olduğundan bu haftasonu evdeyiz =)


Instagram'la bu aralar aşk yaşadığımız için  ben ve kocacık, burunlarımız telefonda gömülü oturuyoruz tv başında ehehe her an poz yakalamaya hazır; o yüzden bu haftanın fotoları erken gelsin gelenek bozulmasın ben blogumda aksaklığın oluşmadığının bilinciyle rahat olayım...

Pazartesi size yeni tutkumdan bahsederim... ok o zaman bye... 

Ays





2 yorum:

  1. çok tatlı bir foto =)
    bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
  2. Çok mersi neden olmasın gelirim tabi ki de... her zaman gel bekleriz... :)

    Ays...

    YanıtlaSil

Benim alanım olan ve tamamen kendi laklaklarıma zaman ayırıp okuduğun için mersi cnm, aaa senin de eklemek istediğin birşey mi var; dinliyorum :)

Ays...