17 Mart 2013 Pazar

Haftasonu Enstanteneleri vol. #3

Birisi beni taktir etsin yahu, bakınız serinin 3. yazısını yazıyorum demek ki; bu yazı serisi, haftasonu enstanteneleri gider arkadaş... Nereden başlasak, olaylar birikti :P (Adadaki hayatımızın bir parçası olup da, buradaki sosyal hayat çizelgemizi bilen birisi bize ne tarafıyla güler acaba!)

Öhömm ben tezi bitirdim ahali, yakın zamanda ünvanım yüksekleşecek :) Lakin yaza kadar pek rahata ereceğimizi sanmıyorum şimdi kocacığın tezine bakıyoruz, eee nede olsa Türk değil, tezin yazı dilinde top bende... 

Bu arada bizim hocalar gel git yapmaya başladılar bu hafta ihtibariyle burada bir parantez açalım: master için hocalarımız İstanbuldaki büyük ve köklü bir üniversiteden geliyorlar, 15 günde bir 2 günlüğüne. Bu bize şöyle bir avantaj sağlıyor; hocalarımızla ye iç eğlen gez :) Sanırım kimse master hocalarıyla bu kadar yakın bağ kurmata bizim kadar şanslı olamıyor bu bağlamda... Eee birde benim tez hocam, kokoş süslü tatlımı tatlıııı biri ise, beraber Mangoya dalıp kendimizi kaybedip onlarca kıyafet deniyoruz dersem :D

Hal böyle olunca 15 günde bir denk gelen o cuma ve cumartesi günleri benim için inanılmaz güzel geçiyor, hatta öyle ki o günkü kılık kıyafetim ve herşey daha özenmeme sebep... Bende ilk defa bir kılık kıyafetli foto koyayım sizin için, bu hafta leylalığım üstümdeydi ve başka foto yok elimizde...



Saçlarımı da şöyle bir savurayım, artık havalarda ısındı Ada güzelleşti önümüzdeki haftalarda daha güzel fotolar çekeriz artık...

eee ilk ne giydim çakması pozlarım nasıl olmuş :D

Ays...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim alanım olan ve tamamen kendi laklaklarıma zaman ayırıp okuduğun için mersi cnm, aaa senin de eklemek istediğin birşey mi var; dinliyorum :)

Ays...