25 Temmuz 2012 Çarşamba

Nane...

Merhaba, bu daha sık post yazma olayına kendimi alıştırmaya çalışıyorum... Fark ettim ki, neredeyse 10 gün olmuş ve ben her gün blogu açıp bir kaç saat boş bakıp kapatıyorum... İlginç olaylar yaşıyorum yaşamasına hatta bu aralar herşey bir koşuşturmaca yazıcam anlatıcam ama biraz daha beklemedeyim...

Beter sıcaklarla beraber evdeki komik rutininmden bahsedebilirim ama size. Her türlü mamayı afiyetle götürürken şunu bir yerde duydum ve uygulamaya karar verdim... Taze nane yemek! Hergün iki öğün 7-8 dal taze nane yemek, yüzdeki ayva tüylerini zayıflatıyormuş... Bu rutini bir ay sürdürüp 15 gün ara veriyorsunuz sonra yine devam veee inşallah mutlu son... (böyle yazınca insanlar beni maymuncalardan sanacak! yok valla öyle değil ama nane ferahlığına da alışıyorsunuz nanesiz yemek yemiyorsunuz ...) eheheh


Geceleri evde gezmece yapıyoruz, evde yatan kalkan, oturan, yemek yiyenin haddi hesabı yok... 23:00'dan sonra her türlü kanepede löpcük gibi yatma pozisyonları denedikten sonra tahminen 2:00'a doğru artık yatağa yatmaya doğru yol alıyorum, sabah 8:30-9:00 da kalkılır kahvaltı sonra koşturmaca, 15:00-16:00 gibi eve gelirsek bir aptal saatim oluyor yatmak, uyumamak için savaşıyorum fln fln...

neyse ben şimdi kaçayım...
ok baş baş,

Ays...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim alanım olan ve tamamen kendi laklaklarıma zaman ayırıp okuduğun için mersi cnm, aaa senin de eklemek istediğin birşey mi var; dinliyorum :)

Ays...