2 Temmuz 2012 Pazartesi

Muçu düğünü (=

Ehh madem talep geldi bende daha sık yazayım dimi ama... (= Muçularımdan birini everdik, ayy sormayın acaip bir heyecan gerçi ben hem kız tarafı hem erkek tarafı olduğum için bir tuaf oldu ama elbetteki benim muçumun tarafı daha ağır basıyor...

Şimdi anlamayan sizler için tercümesi, grubumuzdan ilk evliliği yapmış olduk (biz topluca evleniyoruz, nerden çıkıyor bu çoğulculuk canım!) Ben çok beğendim düğünü, çok cici bir rum meyhanesi/balıkçı arası bir yerdeydi; zaten damat beyimiz bodrumlu, bunların bir balık, tekne, deniz, kum, güneş havası vardı... Kuru gri Ankara'da köşeyi dönünce deniz görecek gibi yaşayan canım arkadaşlarıma ömürleri boyunca mutluluk diliyorum...

İdil, Gonca, Özge, Bige birde ben varız... Ben tüm üniversite hayatımız boyunca ay durun bir fotoraf çekelim, gülün, bakın, bekleyin edalarındaydım. Her ne kadar bana ''foto Naci'' ''ŞipŞak'' ve bilimum bu tarz seviyesiz isimler taktılarsa da, şunuda belirtirler ki senin fotoraflar olmasa üniversiteden hatıramız olmayacak <3

Bütün gece elimden ayfoncuğumu düşürmediysem de çektiğim 200 kadar fotorafın çoğu yamuk yumuk olmuş, ee bir yandan oynayalım olaya dahil olayım derken bir yandan foto çekerken ve kimseye o hengamede poz verdirtemezken anca bu kadar oldu napalım... Çok fazla olamadı ama mekanın fotolarından bir kuple sizede çektim, biraz az oldu ama bu postta az fotoraflı olsun olmaz mığ... en azından yazmaya başladım ey okuyucularım benim, canlarım (yalan dünya, Tülay mod on oldu...)

peace

Ays...





Geline nazar değmesin flu bir fotoraf koyalım (= bende bu aralar pek bir pembeye düştüm yauw... :P

1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim. Çok güzelmiş. Ben de seni bloğuma beklerim. Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil

Benim alanım olan ve tamamen kendi laklaklarıma zaman ayırıp okuduğun için mersi cnm, aaa senin de eklemek istediğin birşey mi var; dinliyorum :)

Ays...