21 Şubat 2013 Perşembe

Yeni Dönem...

Yeni dönem çanları çaldı, okula döndük... Öhöm sanırım tembellikte son noktaya varmak üzereyim/iz! Ev hallerimiz şu ye iç yat, dizi izle, net, face... ye iç yat, annelere git gel... ufff kısır döngü epey kötü bir mod yani! 

Bu arada bu dönemde çoook kalabalık sınıflarımızdan 250 kişilik mini mini birlerin dersine giriyorum. Temel sanat eğitimi veriyoruz, eminim soyut çalışmalar yapmak onları epey sıkıyor ama napalım zamanındadadada(teeee) bizim de hocalar bizi az yormamıştı... 


Haftada sadece iki gün olan derslerde beni boş kalan zamnalarda evde miskinliğe yöneltiyor, tembelliğim azdı ya daha da arttı; aaaa ama bi sn. bloga önem verdiğimi görüyorsunuz artık ve instagramım vardı kullanmıyordum ama bugün onunda biraz altını üstüne getirdim :D Aklımda güzel projeler var söz yapacağım... ok beklemede kalın,

bye, Ays...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim alanım olan ve tamamen kendi laklaklarıma zaman ayırıp okuduğun için mersi cnm, aaa senin de eklemek istediğin birşey mi var; dinliyorum :)

Ays...