4 Ekim 2011 Salı

Alarm !!!

Bu blog sahibi boyutlarını fazla zorlamış durumda... Alarm çanları çalıyor... Dün klasik bir hareketle pazartesi rejim yapayım dedim lakin elimdeki karbonhidrat diyetine uygun öğle yemeği yedik ve okuldan arkadaşımla akşam üstü ders çıkışı gittik Cadı ya (daha sonra cadıyı size tanıştıracağım söz). Şekerli ve arpalı içkilerden kaçarken şarapta karar kıldık, nede olsa sarabın kadehi 2 karbonhidrattı (=

Şarap ve yanında fazla miktarda yağlı peynirle sonumun tuvaletin içinde girmiş başımla sanırım daha fazla tarife ihtiyaç duymuyoruz O_o böööö tüm gece gözümü açamadım sonra....

Bugün salı rejimin ikinci günü benim öğünüm: 1,5 tabak mantı !!! sanırım Göksukdan ders almalıyım... ehem ehem Göksuk okuyorsan banada yardım et ltfnnn...

Peace
Ays...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim alanım olan ve tamamen kendi laklaklarıma zaman ayırıp okuduğun için mersi cnm, aaa senin de eklemek istediğin birşey mi var; dinliyorum :)

Ays...