30 Eylül 2011 Cuma

Ays & Mia

Bu blog sahibi artık biraz bloggglasın (= Ada hayatımıza geri döndük, gözüm biraz yaşlıydı gerçi... Minik pisim Miacıkla yollarımızı ayırdık malesef..


Adada karantina olduğu için tüm aşıları tam olsada buraya Miayı getirmem mümkün değildi (malesef 21 gün kaldıkları karantinada tüm bebişler sağlıksız kötü bakımsız şartlarda test hayvanları muamelesi görüyorlarmış çoğu bu durumdan kurtlamayıp ölüyorlarmış!) Bu nedenle el bebek gül bebek büyüttüğüm 4 buçuk aylık olan Miacığıma ev bulamadığım için en son gün ağlaya zırlaya hüngür hüngür veterinerimize yeni bir ev bulması için emanet ettim...

Sanırım hayatımdaki en kötü günlerden biriydi, yolda huzursuzlanan Miacık, veterinerde ben ağlayarak durumu anlatırken top gibi kıvrıldı yanıma titremeye başladı onu öpücükler yaşlar ve muhteşem bir ev bulması için dualarla zar zor bıraktım... =...(

Lakiiinnn 5 gün aradan sonra benim minik pisim ev bulmuş kendisine. Olay şöyle cereyan etmiş; veterinerimizin okuldan sınıf arkadaşı veteriner profesörün evinde Mia adında bir pisileri varmış fakat bu minik evden kaçmış ve; malesef köpekler parçalamış onu; ölmüş =( aradan geçen 1 hafta sonra bizim veterinere ziyarete geliyorlar Veee Miacığa bayıldıkları için alıyorlar (=

Ays <3 Mia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim alanım olan ve tamamen kendi laklaklarıma zaman ayırıp okuduğun için mersi cnm, aaa senin de eklemek istediğin birşey mi var; dinliyorum :)

Ays...